رویداد در مسیر بازاریابی دیجیتال با هدف یادگیری و انتقال تجربه است. در این رویداد تلاش می‌شود به جای آموزش‌های کلاسیک، از روش نقد و بررسی نمونه‌های اجرایی ایرانی و همین‌طور انتقال تجربه با همراهی شبکه‌ای از متخصصین و علاقه‌مندان حوزۀ بازاریابی دیجیتال برای یادگیری جمعی استفاده شود. برنامۀ کلی اجرایی این رویداد به این شکل است که تمام هزینه‌های برگزاری رویداد توسط حامیان مالی تامین می‌شود و کل مبلغ پرداختی شرکت کنندگان در رویداد نیز به حساب یک خیریۀ معتبر واریز می‌شود.

مخاطبان و شرکت‌کنندگان این رویداد

شرکت‌کنندگان در این رویداد متخصصان فضای دیجیتال کشور، مدیران و موسسین صاحبین کسب و کارهای آنلاین و بازاریابان دیجیتال (در حوزه‌های مختلف از جمله بازاریابی محتوایی، سئو، شبکه‌های اجتماعی، مدیران کمپین‌های دیجیتال و مانند آن) هستند.

موضوعات مالی

هزینه برگزاری رویداد توسط حامین تامین می‌شود و هزینه پرداختی شرکت‌کنندگان از ابتدا تا کنون به حساب خیریه (معمولاً خیریه‌های کودکان) واریز می‌شود. تاکنون موفق شده‌ایم به مجموعه‌های خیریه زیر کمک کنیم:

 خیریه کودکان پروانه‎ای EB،   خیریه سرای مهر اوتیسم، خیریه کودکان سرزمین من،  کودکان سیل زده لرستان، سیل زدگان لرستان، تهیه لوازم التحریر برای کودکان نیازمند، و ده‎ها مرکز خیریه دیگر.

حامیان رویدادهای قبلی

تاکنون از حمایت حامیان عزیز بسیاری از جمله موسسه سفیر گفتمان، سازمان مدیریت صنعتی ایران، نستله، دمنوش‌های گیاهی نیوشا، کافه‌تیلانژ، حجرک، پانیپو، کاله، انجوی لایف، پرس‌لاین، ریحون، وب24، جت‌سئو، دکتر سوشا، فیت فکتوری، تپسی، سن‎ایج، میوکا، میوه‌پلاس، بن‌مانو، فوری چاپ، اینفوگرام، پولتیکت، تیزلند، کاپو، بیتستان و اتاقک بهره‌مند بوده‌ایم. با کمک و همراهی این عزیزان توانسته‌ایم کیفیت رویدادهای برگزار شده را برای شرکت‌کنندگان حفظ کنیم و در کنار آن، کمک به خیریه‌ها را هم انجام دهیم. امیدواریم در رویداد بعدی، این افتخار را داشته باشیم که همراهی چون شما، ما را در این مسیر، همراهی کند.

برای حمایت از رویداد های بعدی و همراهی ما در این مسیر کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس همکاران ما در برنامه ریزی رویدادهای بعدی باشید. توضیحات کامل را خدمت شما عرض خواهیم کرد: