آغاز راه‌اندازی سایت دورهمی

(خبر کوتاه)

در این مطلب گزارشی از راه‌اندازی سایت ارایه می‌کنم.

وقتی سایت ایسمینار رو بررسی می‌کنید چند «لحن» رو در محتوا می‌بینید. از لحن محاوره گرفته تا لحن رسمی و این یکی از اشتباهات ایسمیناره.
***
لحن برند باید بر اساس نوع مخاطب انتخاب بشه. اگه ایسمینار در لحن دچار سردرگمیه به این دلیله که هنوز در مورد انتخاب مخاطب تصمیم نگرفته.
***
پیشنهاد من به ایسمینار انتخاب لحن «دوستانه» است. یعنی انتخاب کلمات صمیمی تا مرزی که لحن محاوره‌ای نشه.
***
شاید برای اینکه بخوام مثالی بزنم در مورد انتخاب لحنی که بین رسمی و محاوره‌ای باشه می‌تونم اینجوری بگم که یه لحنی بین اونجوری که با مدیرتون صحبت می‌کنید و با دوست صمیمی‌تون صحبت می‌کنید. مثلا می‌شه مثل زمانی که با همکارتون حرف می‌زنید.
***
ایسمینار همون توضیحی که در فوتر نوشته با کمی تغییرات در صفحه «درباره ما» نوشته. این در حالیه که صفحه درباره ما از مهمترین صفحات وبسایته. در این صفحه باید بگیم چرا مخاطب باید ما رو انتخاب کنه.
***
محتوا زمانی می‌تونه تاثیرگذار باشه که قالب مناسبی براش انتخاب بشه. مثلا ایسمینار در یک ویدیو یک دقیقه‌ای می‌تونه به آموزش استفاده از امکاناتش بپردازه. این قالب مناسب‌تری هست نسبت به متن و عکس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *