در مسیر بازاریابی دیجیتال

با هم و از هم یاد می گیریم

درباره دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

هر ماه یک بار، جایی، دورهم جمع می‌شیم و تجربیات خودمون رو با بررسی وب‌سایت‌ها و نمونه‌های ایرانی با همدیگه به اشتراک می‌ذاریم. درآمدهای دورهمی رو هم به صورت کامل به حساب یه خیریه واریز می‌کنیم یا صرف امور صنفی یا عام‌المنفعه می‌کنیم. عزیزایی که نمی‌تونن در دورهمی‌ها به صورت حضوری شرکت کنن می‌تونن ثبت نام و ویدئوی رویداد را دریافت کنند.

شبکه‌سازی

وسط هر برنامه، 45 دقیقه با هم گپ می‌زنیم و آشنا می‌شیم. برای خوش و بش نمی‌آییم، می‌آییم که ارتباطات آینده‌‌مون رو بسازیم.

یادگیری

با همدیگه و از همدیگه یاد می‌گیریم، عیب‌های کارهامون رو به هم می‌گیم و انتقاد سازنده می‌کنیم.

نمونه‌های ایرانی

گوگل و اپل و آمازون و کوکاکولا و پپسی و فورد و جنرال موتورز کافیه! وقتشه که نمونه‌های ایرانی رو بررسی کنیم!

دورهمی‌های قبلی

چی‌بود؟ چی‌شد؟

ما یه دورهمی‌های خصوصی داشتیم. سایت‌ها رو آنالیز می‌کردیم و سعی می‌کردیم از هم دیگه یاد بگیریم. دوستان پیشنهاد کردند عمومیش کنیم. عمومی شد. به همین سادگی شروع شد و با کمک همدیگه ادامه‌اش دادیم. کل داستان همینه

 

 

 

 

تابستان ۹۶

سازمان مدیریت صنعتی

در کلاس‌های بازاریابی دیجیتال سازمان مدیریت صنعتی ایدۀ دور هم جمع شدن حتی پس از پایان دوره تخصصی بازاریابی دیجیتال سازمان مدیریت صنعتی مطرح شد. ایده را آقایان نظامی و جاوید نظر و گرشاسپ و بقیه مطرح و پیگیری کردند

تابستان ۹۶
زمستان ۹۶

دورهمی‌های خصوصی

یک گروه تلگرامی داشتیم و هر وقت هم فرصت داشتیم، هفتگی یا دو هفته یک بار، سه نفری، چهار نفری یا پنچ نفری دور هم جمع می‌شدیم و درباره وب‌سایت‌های خودمان و دیگران بحث و تبادل نظر می‌کردیم

زمستان ۹۶
تابستان ۹۷

اولین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

با زیاد شدن متقاضیان حضور در دورهمی ها، اولین دورهمی عمومی در مسیر بازاریابی دیجیتال برگزار شد

تابستان ۹۷
پاییز ۹۷

هر ماه، یک دورهمی

از مهر ماه، با برنامه ای منظم دورهمی‌های در مسیر بازاریابی دیجیتال ادامه پیدا کرد

پاییز ۹۷
تابستان ۹۸

تابستان ۹۸، دوازدهمین دورهمی

تابستان ۹۸، یک سال از آغاز این دورهمی‌ها گذشته است و ۱۲ دورهمی برگزار شده است

تابستان ۹۸

در مسیری‌ها

بدون همراهی این‌ دوستان به اینجا نمی‌رسیدیم