موضوع دورهمی هشنم در مورد چی بود؟
ابرآروان با طعم رونمایی از لوگوی جدید در مسیر
دورهمی هشتم، بزرگترین دورهمی در مسیر برگزاری دورهمیهای در مسیر بازاریابی دیجیتال بود.
با حدود 300 شرکت کننده و البته با ارائههای جذاب در حوزههای تجربه کاربری (کیارش آمالی وند)، محتوا (حسین وحدانی) و روابط عمومی(مجید کثیری).
بعضی از منتقدین معتقدند ابرآروان آنچنان که باید و شاید در این دورهمی به چالش کشیده نشد و بعضیها هم میگویند که دورهمی برای ابرآروان به اندازۀ کافی چالش برانگیز بود اما چون رقیب سرسختی نداشت، شاید این چالشها چندان به چشم نیامد.
دورهمی هشتم، پر انتقاد ترین دورهمی در بین دورهمیهای در مسیر بازاریابی دیجیتال بود و این، برای درمسیریها جذابیت فراوانی داشت. اینکه به نقد کشیده شوی، یکی از لذتبخشترین اتفاقات دنیاست چرا که نشان میدهد کارت آنقدر مهم هست که همراهانت، زحمت انتقاد و انتقال آن را به خود بدهند.
جذابیت دیگر این دورهمی، رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید در مسیر بازاریابی دیجیتال بود. لوگو و هویت بصری جدیدبا همراهی مجموعۀ سیگما طراحی شده است.
کجا برگزار شد؟
دانشگاه خاتم
چند نفر تو این دورهمی شرکت کردن؟
توی این دورهمی نزدیک به 300 نفر از علاقهمندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ شرکت کردند.
این دورهمی کی برگزار شده؟
فروردین 1398
چه کسانی قراره تجربهشون رو به اشتراک بگذارن؟
- کیارش آمالی وند- – بررسی تجربه کاربری سایت ابرآروان
- حسین وحدانی- – بررسی محتوایی سایت ابرآروان
- مجید کثیری- – بررسی روابط عمومی کسب و کار ابرآروان
چطور میتونم ویدیو دورهمی رو مشاهده کنم؟
خیلی راحت میتونی از لینک زیر ویدیو دورهمی در مسیر بازاریابی مشاهده کنی.
پاورپوینت ارائه هر کدوم از تجربیات رو از کجا میتونم پیدا کنم؟
- ارائه کیارش آمالیوند-بررسی تجربه کاربری سایت ابرآروان
- ارائه حسین وحدانی- بررسی محتوایی سایت ابرآروان
- ارائه مجید کثیری- بررسی روابط عمومی کسب و کار ابرآروان
چطور میتونم به تصاویر ثبت شده رویداد دسترسی داشته باشم؟
برای مشاهده خاطراتی که به تصویر کشیده شده روی لینک زیر کلیک کن.
مشاهده عکسهای هشتمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال
تو صفحه اینستاگرام هایلایتی برای این دورهمی وجود داره؟
بله، برای دیدن این هایلایت روی لینک زیر کلیک کن و از لحظه لحظه دورهمی لذت ببر.