هجدهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

محتوا، استراتژی، کارواش

در این صفحه کلیتی از دورهمی هجدهم در مسیر بازارایابی دیجیتال رو خدمتتون تقدیم می‌کنیم.

چهاردهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال بار دیگر در سالن همایش انستیتو نفت دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران برگزار شد. این، بار دومی بود که در این سالن، دور هم جمع می‌شدیم و این بار هم مثل دورهمی ششم که در همین سالن برگزار شد، مشکل صدا داشتیم! البته این بار با تجربه بار قبل، میکروفون‌های کمکی، به کمکمان آمدند تا این دورهمی جذاب و پر از یادگیری بدون مشکل برگزار شود.

در این دورهمی، یک موضوع محوری داشتیم: گوگل ادز یا تبلیغات گوگلی. در ابتدا، مرجان فتاح از بیمۀ «ازکی» درباره کمپین‌های گوگل‌ادزی که اجرا کرده‌اند گفت. بعد، هاتف تالویی دربارۀ روند چیدمان و تعیین استراتژی کمپین‌های گوگل‌ادز نکات نفس‌گیری را مطرح کرد و بعد یک ساعتی به شبکه‌سازی گذشت. وقتی به سالن برگشتیم، آقای ثقة الاسلام از «هک سئو» گفت و به عنوان حسن ختام برنامه هم، سجاد احمدی از یک روش خاص در تدوین کمپین‌های گوگل ادز صحبت کرد با عنوان: متد خوشۀ وارونه و بازاریابی داده محور در گوگل ادز.
در این دورهمی شبکۀ مترجمین ایران حامی مالی رویداد بود و از آنجا که هزینه‌های برگزاری رویداد توسط حامیان تقبل شده بود، پرداختی شرکت‌کنندگان به امور خیریه اختصاص یافت.

  • تاریخ: مهر 1398
  • محل: سالن انستیتو نفت، دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران
  • تعداد شرکت کننده: 130 نفر

 

dmway18
dmway18

مصاحبه‌ها

مشاهده مصاحبه‌ها
dmway18

ویدیو

دیدن ویدیو
dmway18
dmway18