موضوع دورهمی دوازدهم چی بود؟

بهنام کشانی در روایت یک کمپین اپلیکیشن مارکتینگ که موفق نشده بود، دلایل عدم موفقیت آن را با حاضرین به اشتراک گذاشت.

بعد از بهنام، مارینا اوهانجانیانس از تجربۀ فوق‌العاده‌ای که در ایسمینار داشتند صحبت کرد. ارائۀ مارینا با عنوان «شفافیت معجزه می‌کند» مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

میلاد نوری اما هفت تجربه در حوزۀ اپلیکیشن‌ها را مرور کرد. یک ارائۀ دلنشین که خیلی ها دوست داشتند تا هفتاد اپلیکیشن ادامه پیدا کند! اینکه چه اپلیکیشن‌های موفقی داشته و این موفقیت‌ها را نتیجۀ به چه دلایلی می‌داند.

در پایان، ارس آقایی فر یکی از کمپین‌های کاله برای «خانه پنیر کاله» را با عدد و رقم روی میز بررسی و انتقال تجربه گذاشت.

پذیرایی سن‌ایچ و میوکات هم رویدادی لذت بخش را فراهم کرد.

کجا برگزار شد؟

در این دورهمی، موسسه سفیر گفتمان میزبان ما بود. فضای دلنشین حیاط و برگزاری مراسم سالگرد آغاز دورهمی‌های در مسیر بازاریابی دیجیتال، با لطفی که مدیرعامل موسسه سفیر گفتمان برای برگزاری این رویداد داشتند، یک رویداد به یادماندنی را ایجاد کرد

چند نفر تو این دورهمی شرکت کردن؟

100 نفر

این دورهمی کی برگزار شده؟

24 مرداد ماه 1398

چه کسانی قراره تجربه‌شون رو به اشتراک بگذارن؟

  1. ارس آقایی‌فر – استراتژیست بازاریابی دیجیتال کاله – بررسی کمپین دیجیتال مارکتینگ خانه پنیر کاله (لینکدین)
  2. مارینا اوهانجانیانس – مدیر مارکتینگ ایسمینار – شفافیت معجزه می‌کند ( اینستاگرام، لینکدین)
  3. بهنام کشانی – دیجیتال مارکتر و بنیانگذار آژانس دیجیتال مارکتینگ بینام – روایت یک کمپین اپلیکیشن مارکتینگ
  4. میلاد نوری- مدیر شرکت توکان‌تک- هفت کمپین، هفت تجربه

چطور می‌تونم ویدیو دورهمی رو مشاهده کنم؟

خیلی راحت می‌تونی از لینک زیر ویدیو دورهمی در مسیر بازاریابی مشاهده کنی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها