موضوع دورهمی دهم در مورد چی بود؟

مدل و مدل‌سازی در فضای دیجیتال

در دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال، قرار شد به مدل‌ها و مدل‌سازی بپردازیم. صمد طاهری و همکارانش در کروشه، مدلی برای بازاریابی محتوایی تدوین کرده بودند و قرار شد در این دورهمی، این مدل در معرض دید متخصصین و مخاطبان دورهمی قرار بگیرد.

در ابتدای رویداد، جناب آقای دکتر مجاهدی نسب چند دقیقه‌ای دربارۀ بازاریابی دیجیتال و فضای آن صحبت کردند که به دل همه نشست. بازخوردهای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی داشت و نشان داد دغدغه‌های ایشان چقدر مهم است.

در ادامه، سعید محمدی ارانی و صمد طاهری تلاش کردند نگاهی به این مدل داشته باشند و اجزای مدل را طی سه ساعت باز کردند.

کجا برگزار شد؟

مرکز همایش‌های اندیشه

چند نفر تو این دورهمی شرکت کردن؟

370 نفر

این دورهمی کی برگزار شده؟

خرداد ماه 1398

چه کسانی قراره تجربه‌شون رو به اشتراک بگذارن؟

  1. سعید محمدی ارانی– بررسی مدل‌های بازاریابی محتوایی
  2. صمد طاهری- – بررسی مدل‌های بازاریابی محتوایی

چطور می‌تونم ویدیو دورهمی رو مشاهده کنم؟

خیلی راحت می‌تونی از لینک زیر ویدیو دورهمی در مسیر بازاریابی مشاهده کنی.

پاورپوینت ارائه هر کدوم از تجربیات رو از کجا می‌تونم پیدا کنم؟

  1. ارائه صمد طاهری و سعید محمدی ارانی در مورد مدل‌های بازاریابی محتوایی

چطور می‌تونم به تصاویر ثبت شده رویداد دسترسی داشته باشم؟

برای مشاهده خاطراتی که به تصویر کشیده شده روی لینک زیر کلیک کن.

مشاهده عکس‌های دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال 

تو صفحه اینستاگرام هایلایتی برای این دورهمی وجود داره؟

بله، برای دیدن این هایلایت روی لینک زیر کلیک کن و از لحظه لحظه دورهمی لذت ببر.

لینک هایلایت دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها