هشتمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

هشتمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

اجرای اول:

آقای کیارش آمالی وند (طراح ارشد دیجیکالا و اسنپ)

بررسی عملکرد ابرآروان در طراحی و UX محصول

معرفی مراحل مدل طراحی و توسعه UX به نام Double Diamond

discover : بررسی مشکل

define : حلاجی مشکل

develop : ایده پردازی و توسعه راهکار

deliver : تحویل به کاربر

 

معرفی design language و اهمیت آن برای سازمان ها

استفاده از ایموجی برای تعاملی کردن طراحی برای کاربران و ایجاد تعاریف مشترک جهت دریافت منظور و مفهوم

اهمیت استفاده از testomonial ها جهت ایجاد حس مثبت در مشتری و ایجاد اعتماد

لازمه درک کنیم کاربر چی میخواهد و انگار که ما خود کاربر هستیم

شخصی سازی کاربر میتواند به کاربر کند که جذب محصول بشود و مزیت رقابتی ما باشد

استفاده از design thinking در فرایند های کاری سازمان می تواند بسیار مفید باشد

استفاده از تست های مختلف جهت اولیت بندی راهکارها مثل usability test , AB test

 

اجرای دوم:

آقای حسین وحدانی (نویسنده و روزنامه نگار)

موضوع بررسی محتوای ابر آروان

معرفی قیف کسب و کار بر اساس تئوری AIDA

Awareness : ایجاد آگاهی از طریق ابزارهای مارکتینگ

ابرآروان روی برندیگ HR تمرکز کرده است

نگید ما خوبیم! بگید چرا ما خوبیم!

Interest : ایجاد انگیزه

Decision : تصمیم گیری خرید

Action : عملیات خرید

 

مدل Hook یا قلاب ماهی

1-Trigger : اول باید یک ماشه ای کشیده شود و مشخص شود چه کسی مخاطب هست و هدف چی هست و به نوع زیر تقسیم میشود

ماشه داخلی internal :  چیزی که درون ذهن مخاطب اتفاق می افتد

ماشه خارجی external: چیزی که مخاطب ممکن است تابحال به آن فکر نکرده و وی را به محصول می رساند

 

2- Action : مخاطب را هدایت به انجام کاری کنیم

3- Reward : در ازای کاری که مخاطب انجام میدهد پاداشی برایش در نظر بگیریم

4- Investment : مخاطب را درگیر کنیم

 

اجرای سوم:

آقای مجید کثیری (روابط عمومی ابرآروان)

موضوع بررسی روابط عمومی ابر آروان

روابط عمومی مدیریت ارتباط بین سازمان و ذینفعان می باشد

مدل فعالیت روابط عمومی:

برند استراتژی : ما چی میخوایم در افکار عمومی بسازیم؟

inception : مجموعه کارهایی که برای ایجاد باور در ذهن مخاطب انجام میشود

public relations: درگیر کردن مخاطب

Perception : بررسی اینکه آیا موفق بودیم؟

 

بررسی Footprint برند در شبکه های اجتماعی و قراردادن در نمودار جایگاه برند با دو شاخص تعداد تکرار و میزان استفاده از برند

 

فرهنگ سازی باید هدفمند باشد و در نهایت برایش هدفی مشخص کنیم مثلا فروش بالاتر

 

مدیران سازمان باید روی برندینگشان کار کنند و با رسانه ها معامل داشته باشند تا خود و سازمان را پوزیشن کنند

 

جهت آموزش ما باید مسیری داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *