نوزدهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

نوزدهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

تو این رویداد چه خبره؟

به آخرین دورهمی درمسیر بازاریابی دیجیتال در این قرن خوش اومدین!

توی این رویداد قراره سایت و شبکه‌های اجتماعی اتاقک رو بررسی کنیم. 

برنامه رو با علی پوربافرانی شروع می‌کنیم که قراره سایت اتاقک رو از نظر محتوایی بررسی کنه و راهکارهاش رو مطرح کنه، بعدش هم بلافاصله می‌ریم سراغ محسن طاووسی که از وضعیت سئو سایت برامون بگه و ما رو در جریان تحلیل‌ها و بررسی‌هاش قرار بده. کلی نکتۀ سئویی قراره یاد بگیریم. هم نقاط قوت اتاقک که ما هم باید توی سایت‌های خودمون بهشون توجه کنیم و هم نقاط ضعف احتمالی که باید حواسمون به اون‌ها توی سایت‌های خودمون باشه. 

بعدش مثل همۀ دورهمی‌های در مسیر بازاریابی دیجیتال، می‌ریم برای یه وقت یک ساعتۀ شبکه‌سازی و آشنا شدن با بقیۀ شرکت‌کننده‌ها و البته یه کم استراحت و پذیرایی همراه با گپ و گفت. بعد پر قدرت برمی‌گردیم توی سالن که بشینیم پای صحبت‌‌های علیرضا کاظم‌زاده و بررسی سوشال‌های اتاقک. 

علیرضا قراره یه بررسی روی شبکه‌های اجتماعی اتاقک داشته باشه و یه سری از کمپین‌های سوشال اتاقکو نقد و بررسی کنه. حواستون باشه که هر سه سوشال اصلی اتاقک،‌ شامل اینستاگرام، توییتر و لینکدین قراره بررسی بشن.

آخر برنامه هم یه زمان پرسش و پاسخ داریم که قراره به همه سوالات حاضرین با حضور سخنران‌ها جواب بدیم. 

از تیم خود اتاقک هم البته قراره توی این پرسش و پاسخ حضور داشته باشند و این کمک می‌کنه که با کسب و کارشون بیشتر آشنا بشین.

چی با خودمون بیاریم؟

کارت واکسیناسیونتون، تصویرش یا یه مدرکی که نشون بده هر دو دوز یا هر سه دوز واکسن رو زدید حتما همراهتون باشه.

سالن محل برگزاری رویداد، از ورود افرادی که واکسن نزده باشن یا کارت واکسیناسیون دو دوز همراهشون نباشه جلوگیری می‌کنه!

تصویر کارت واکسیناسیونتون رو از این سایت بگیرید:

http://vaccinecard.salamat.gov.ir

درمسیر بازاریابی دیجیتال کلا چی هست؟

رویداد در مسیر بازاریابی دیجیتال یه دورهمیه که به صورت ماهیانه برگزار میشه. ما یه ایده داریم: گوگل خوبه، آمازون خوبه، اوبر خوبه. ولی ما نیاز به بررسی سایت‌ها و Case Studyهای ایرانی داریم. اینه که توی دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال سعی ‌میکنیم با نقد و بررسی نمونه سایت‌های ایرانی با افراد متخصص راهکارهایی به فعالان این حوزه ارائه بشه تا چراغ راهشون باشه. ضمن اینکه یک در میون، رویدادهای در مسیر از جنس انتقال تجربه میشه. افراد مختلف میان از تجربیاتشون توی حوزه دیجیتال در فضای کسب و کار آنلاین توی ایران میگن و سعی می‌کنن مسیر رو برای افرادی که اول راه هستن روشن‌تر کنن. 

در طول این مسیر شانس این رو داشتیم که با شرکت‌کننده‌های نازنینی همراه بشیم که توی تمام این مسیر همراه ما بودند و همیشه به این همراه افتخار کردیم.

کی و کجا

رویداد نوزدهم قراره پنج‌شنبه 23 دی ماه توی سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار بشه!

آدرس رو که براتون می‌نویسیم و حتماً از طریق پیامک و ایمیل هم بهتون یادآوری می‌کنیم. اگه می‌تونید، از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید. ولی، اگه با ماشین می‌آیید، مشکلی نیست. جای پارک توی خود سازمان مدیریت صنعتی هماهنگ شده. 

نشانی هم اینجاست: خیابان ولیعصر، ابتدای جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش، طبقه سوم، سالن زنده‌یاد وفا غفاریان

تلفن مستقیم در مسیر بازاریابی دیجیتال برای کسب اطلاعات بیشتر: 09359456542

یادبود عزیزانی که دیگه در کنار ما نیستند

توی این دورهمی، یه عزیزی رو داریم که تا رویداد قبلی درمسیر بازاریابی دیجیتال در کنار ما بود و حالا، کرونا و اون آدم‌هایی که اجازه ندادن واکسیناسیون به موقع انجام بشه، اون رو از ما گرفتن و فاصلۀ ما با این دوستمون رو یک دنیا کردن.

محمدحسین خطیبی عزیز، تا دورهمی 18م در مسیر بازاریابی دیجیتال، عضو مستمر تیم هماهنگی و اجرایی ما بود ولی دیگه در کنار ما نیست. توی این دورهمی یادش رو گرامی خواهیم داشت.

براش فاتحه‌ای بخونید. 

علیرضا کاظم زاده

علیرضا کاظم زاده

مشاور و مدرس ارتباطات بازاریابی

علی پوربافرانی

علی پوربافرانی

متخصص و مشاور بازاریابی محتوایی

محسن طاووسی

محسن طاووسی

مشاور و متخصص سئو

ساعت 4، دو سه دقیقه از شروع اولین ارائه گذشته. به خاطر همین هم از ساعت 3 بعد از ظهر، پذیرش شروع می‌شه. دیر نیا!
 
نه بابا نمی‌خواد. چه کاریه؟ فقط اون ایمیل ثبت نام رو دم دست داشته باش که اگه نیاز بود موقع پذیرش معطل نشی. همین.
 

ویدئو برای همۀ اونایی که ثبت نام کردن چه برای حضور و چه برای دریافت ویدئو ارسال می‌شه. امکان فرستادن ویدئو برای عزیزانی که ثبت نام نکردن رو نداریم. اگه به هر دلیل امکان شرکت به صورت حضوری رو ندارید، می‌تونید برای دریافت ویدئو ثبت نام کنید.

تقریبا اسپانسرها، هزینه برگزاری دورهمی رو تامین می کنن. با هزینه ‌ای که شما پرداخت میکنید، اگر هزینه‌ای پوشش داده نشده باشه، اون رو پوشش می دیم و بعد، بقیه رو به حساب یه خیریه کودکان واریز می کنیم. رویداد در مسیر بازاریابی دیجیتال، از ابتدا رویدادی غیر انتفاعی بوده و تمام باقی‌مانده پرداخت‌ها پس از پرداخت هزینه‌ها به حساب خیریه واریز شده.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *