دوازدهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

دوازدهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

دوازدهمین دورهمی درمسیر بازاریابی دیجیتال در تاریخ 24 دی 1398 با حضور پرشور بسیاری از فعالان در حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار شد.

در این دورهمی دوستانی حرفه‌ای زمینه های کاری خود قوبل زحمت کردند تا ساعاتی برای ما از تجاربشان در زمینه دیجیتال مارکتینگ صحبت کنند.

در این دورهمی، محمدعلی خادم الفقرا به عنوان مجری برنامه با حضور گرم و همیشگی خودش کمی برامون صحبت کرد و با شوخی و ادبیات خاص خودش جو سنگین دورهمی رو شکوند تا اولین سخنران ما بتونه وارد صحنه بشه.

اولین سخنران این دورهمی جناب آقای بهنام کشانی بودن

متاسفانه به دلیل حفظ محرمانگی اطلاعاتی از نرم افزار درحال تجزیه و تحلیل برده نشد ولی به صورت کامل اطلاعاتی درخصوص موبایل مارکتینگ به صورت کیس استادی در اختیار حضار قرار داد.

مهمترین مواردی که بهنام در این ارائه به آنها اشاره کرد عبارت‌انداز:

  1. انواع کانال های تبلیغاتی
  2. تحلیل رقبا
  3. تدویس استراتژی موبایل مارکتینگ
  4. موانع موجود (از مدیرعامل تا پلتفرم ها)
  5. شکست یا موفقیت در شبکه های اجتماعی
  6. وایرال سازی محتوا

بعد از بهنام عزیز نوبت به سرکار خانم مارینا اوهانجانیان رسید

تو این بخش از دورهمی، مارینا درباره کمپین جمعه وبیناری، سوخت سال جدید و اولین گزارش سالانه ایسمینار برامون گفت که خیلی جالب و شنیدنی بود که پیشنهاد می‌کنیم حتما ویدئوشو ببینید.

مارینا بر این عقیده بود که داده خوب خودش دست به دست میشه، و برامون از نقش دیتا و رابط عمومی توی کمپین های ایسمینار گفت.

سخنرانان دوازدهمین دورهمی درمسیر بازاریابیدیجیتال

بعد از زمانی برای تنفس و شبکه سازی، میلاد نوری عزیز از مشکلات برنامه نویس ها برامون گفت و اینکه چرا برنامه نویس ها معمولا آچار فرانسه هستن.

برای اینکه این مورد کامل جا بیفته، میلاد تجربه چند ساله خودش و تجاربش رو باما درمیون گذاشت تا کمی از درد دلاشو نسل امروزی ها هم بفهمن. مثلا یک برنامه نویس، پایگاه داده کار، بک اند کار، فرانت اند کار و در بیشتر مواقع یک فتوشاپ کار هم بود که برای کسب و کارها رابط کاربری طراحی می‌کرد و استراتژی کسب و کار هم میداد 🙂

پیشنهاد می‌کنیم این بخش رو هم از دست ندید، خیلی دیدنیه!

در آخر هم نوبت به دوست خوبمون آقای ارس آقایی فر رسید و درباره کمپین #یک_چیز_خوشمزه و همچنین مشکلاتی که توی این مسیر باهاش مواجه بود گفت.

مواردی که توی این ارائه داشتیم عبارت انداز:

  1. تعیین اهداف بازاریابی
  2. تدوین کمپین
  3. تدوین بوم کسب و کار
  4. مسیر حرکت مشتریان
  5. معرفی انواع تبلیغات آفلاین و آنلاین اجرا شده و چرایی آن
  6. توجح کمپین
  7. و درآخر مشارکت بی‌نظیر مردم از کمپین

این گزارش یکی از اون گزارش هایی هست که تو هر سطحی باشید امکان یادگیری چیز های جدید براتون فراهمه و به شما دید خوبی میده.

مخصوصا اینکه این گزارش به صورت عدد رقمی هست و شمارو با جزئیات (نه چندان دقیق به دلیل محرمانگی کار) آشنا می‌کنه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *